brimikshallon

Solkatt..

Av Kerstin Frithiof - 2024-04-22 14:24


Det händer faktiskt att solen skiner ett litet tag.. En, som  d å  passar på att hitta en varm och solig fläck, är lilla  herr Rönnerdahl:

Jag förstår honom.. Och kallar bilden "Solkatt".. Riktigt fyndigt om jag får skryta lite..

 

Vad jag  d ä r e m o t  inte begriper är, hur precis den här bilden har kommit att representera mej i både quisplanet och quisblitz.. Hur jag bar mej åt för att få dit  d e n  har jag ingen aning om.. Inte heller hur jag ska få bort den och ersätta den med en bild på mej.. Så att dom, jag tävlar mot ser att jag faktiskt är en mänska och inte en katt.. Nåja,  d e t  begriper förstås alla ändå.. 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards